TjingTjong besök

Blev en sen middag och hämtmat på kinarestaurangen här vid Brommaplan ikväll. Beställde det vanliga, fiskfile med tomatklyftor och lökbitar in nån sås och ris till det. Upptäckte när vi kom hem att mitt ris saknades... SUCK! Men ringde dem och de skulle bjuda på ris och nån rätt nästa gång vi kommer. Nu är det ju högst sällan vi är dit och handlar. Men det var snällt iaf.
Tittade på premiären av Comedy fight club på trean ikväll. Sara och jag var med i publiken, tyckte jag såg oss i ett klipp högst upp i ett mörkt hörn, haha. Programmet var tyvärr inget vidare. Av lite mer  än två timmar i studion blev det till slut en halvtimme som sändes.
Nä, nu börjar mina ögon gå i kors, så ska lägga mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0