Shake that ass!

Hihi! Kom inte på någon bra bloggrublik, så drog bara till med nåt. Blev en lugn fredag den 13e, inga fler missöden. Om jag inte nu kommer att få köket nerbrunnet när jag ska laga lite middag. Ska bjuda min älskling på en riktigt fin fredagsmiddag. Det bjuds på makaroner och köttfärsås med pricken över i ketchup. Har inte ekonomin just nu för nåt extra vagant. Men jag tror nog det duger bra ändå!
Ja vad har jag gjort idag då? Förutom tvättstugan har jag bara tagit mig ner till Ica. Sen har jag suttit här framför datorn eller legat i soffan med min bok " Elsas Mode" som jag hunnit läst halva. Älskar att läsa, men har haft dåligt med energi för det den senaste tiden. Finns nästan inget bättre än att lägga sig i soffan eller sängen med en riktigt bra bok. Har jag väl fastnad kan jag sträckläsa timtals.
Nä nu ska jag förbereda lite här, annars risk att jag skriver massa "lall lall "som varken ni eller jag kommer tycka är intressant. Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0