Helgen som var!

Tänkte skriva lite om hur helgen varit. Fredagen tillbringade jag hemma, framför tvn. Skulle upp och jobba lördagmorgon.

Lördagen var jag på Norra brunn med min sambo och hans syster mfl. Fick så lägligt ett bord precis vid scenen. Så jag hade Jonas Gardell ca en halv meter från mig, dock stod han på en liten liten upphöjnad men ändå. Slapp iallafall bli utsatt för nån påhoppning rakt upp i knäet som en kille vid bordet bredvid blev. Maten var god, lite tråkigt bara att de hade samma meny som förra året då vi var där. Tycker de kan ta tag och ändra på det. Efter stängning ville vi gå vidare men hittade inget ställe som vi ville gå på i närheten. Då fick någon den briljanta iden att vi skulle åka till Patricia. Kan ju vara ok om man inte måste åka över halva staden för att komma dit. Blev rätt så packad, var upp och dansade en sväng. Blev bara en låt, då jag tyckte alla killar var så patetiska och pinsamma. Börjar tro jag är gammal, jag som älskar att dansa. Men nu blev jag bara irriterad!  Jag och min sambo gick innan de stängde. Blev en tur till Mac donalds för en mac feast innan hemfärd. Konstigt nog var jag inte så fasligt bakis på söndagmorgon. Men klev upp halv ett på förmiddagen för det.
Igår söndag var vi till min sambos syster och firade hans systerdotter som fyllde 14. Blev lite tårta, kaffe och must. Fick även ett glas starkvinsglögg som jag inte klarade av att dricka. Svårt för sprit sådär dagen efter...
Så där han ni min helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0