Statist- Javisst!

Imorgon ska jag åka till Vällingby och vara med som statist. Ett produktionsbolag håller på att spela in en komediserie med Sveriges bästa kvinnliga komediskådespelerskor. Serien ska sändas 2010 och medverkande är bla. Babben och Sissela Kyle. Undrar sa flundra vilka skådespelerskor som är där imorgon, ska bli jätteroligt och intressant att testa på statistjobbet. Men just nu är jag jättenervös och börjar få kalla fötter, men vafan måste utmana mig själv och min blyghet. Kan ju vara en rolig erfarenhet att ha sen. Skulle ha med mig tre vardagskläderombyten. Vad tror ni om detta:

* Grå jeans, vit t-tröja, svart väst och höga svarta stövlar

* Vita jeans, röd t-tröja, ev en grå lång väst och stövlarna till det här med

* Randig stickad klänning i grönt, grått och svart med svarta strumpbyxor och stövlar

Funkar det? Eller vad tycker ni?

Ska se ut som när man shoppar på stan, oftast brukar jag inte anstränga mig så mycket när jag är på stan. Men jag vill inte se ut som något katten har släpat in när jag filmas, om jag nu inte blir bortklippt vill säga :)

Kommer bli en lång dag. Börjar 8 och slutar 17, men det kunde dra över några timmar. Ni får läsa imorgon här på bloggen hur det gick, om jag gjorde bort mig eller är en blivande stjärna ;)

Några tips på fyndiga namn? Ska jag bli känd kan jag ju inte heta Cindy eller... HA HA!!

Kommentarer
Postat av: leoooopardhonis

Cindy Lolita Bettie E.

2009-05-06 @ 21:15:41
Postat av: Smulan

Nä Cindy är ju alldeles för porrigt. Britta är nog bättre...

2009-05-06 @ 21:27:25
Postat av: Petra

Tycker verkligen att ska använda dig av ditt

vackra namn Cindy!! Det är jättefint..Lycka till...

Kram!!

2009-05-07 @ 20:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0