Mitt hjärta blöder :(

Fy, vad nere jag blev nu. Saknar min familj så jäkla mycket så det gör ont i mitt hjärta. Min fina mamma är just nu i Tyskland på en resa hon fick på sitt 60-årskalas i februari. Hon kommer snart tillbaka till Sverige, till Göteborg. Där bor min lillasyster, dit ska även min pappa, storebror och lillebror för att möta upp henne. Sen har jag en storebror med familj i Luleå som jag också träffar alldeles för sällan...

Står min familj väldigt nära trots vi ses sällan. Men när vi väl ses så blir det en massa tok, vi är alla lite småknäppa ;)
Vissa dagar känns väldigt tunga, idag är en sån dag för mig. Så förbannat, jäkla många mil som skiljer oss alla åt.

Men ni ska veta min fina familj...att jag älskar er oerhört mycket... För alltid!






Kommentarer
Postat av: saris leopardis

Dom saknar sin bruna fina duracellkanin också- det är jag säker, och jag med!!! =) massa kramar till dig!!

2009-05-21 @ 01:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0