Gräsänka

Jaha, nu ska jag vara gräsänka ett dygn. Min älskling ska på kryssning med ett gäng från hans förra innebandyklubb. Själv ska jag sitta hemma och tycka synd om mig själv och fälla stora krokodiltårar och gömma mig under täcket. Nä, så illa blir det ju inte att vara ifrån honom men visst kommer jag sakna honom. Bara sunt att få sakna varandra ibland. Jag tänkte ha en riktig myskväll med massa gotta, dock ingen sprit för mig ikväll. Känner bara för att mysa framför tvn eller en bra film. Får se om Sarisleopardis kommer förbi och håller mig sällskap någon timme. Imorgon är det dags för jobb igen, har varit så skönt att vara ledig några dagar och ladda om batterierna. Känner att det verkligen har behövs. Nu känner jag mig pigg igen... YEAHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0