Förolämpad av Mede

Idag har jag blivit förolämpad av Petra Mede. Inte på riktigt, utan när jag jobbade som statist. Det var för Tv 4, en komediserie som ska sändas 2010. Dagen började kl 08.00 med att vi fick lite fika och för att bekanta oss med varandra. Vi var sex stycken statister till en början, varav fyra av dem var erfarna. Jag och en annan tjej var rookies. Efter en stund kom det en från produktionen och kallade in oss, jag fick börja som nummer ett. Jättenervös vart jag. Men de var så snälla och jag kände mig snabbt bekväm. Iaf fick jag spela in två scener med Petra Mede, där hon var en snorkig, bitchig affärsbiträde på en finare klädesbutik. Jag spelade den stackars kunden hon förolämpade för bl.a mina hemska ben. Ena scenen stod jag i provrummet och prövade en kort kjol. Inte så kul då jag är likblek om benen och torr som fnöske på dem :( 

och det blev närbilder på mig...

Men det var riktigt kul, Petra var rolig och riktigt trevlig. Hon lugnade mina nerver något :)

Det jobbiga var att sitta och vänta hela dagen. Jag spelade in vid nio och sen fick jag sitta och vänta till halv fyra på eftermiddagen. Som "tröst"fick jag god mat och trevligt sällskap, kom även några barn med föräldrar som skulle vara med. Då blev det livat värre, mycket spring i de små benen. Men trots all väntan så vill jag göra om det här, så nu har jag anmält mig till lite fler produktioner. Bara att vänta och se om jag blir antagen eller inte...

Kommentarer
Postat av: Petra

Va roligt!!! Hoppas du får fler erbjudanden nu då framöver...

2009-05-07 @ 20:13:51
Postat av: Anonym

Det här ska jag inte missa. Så coolt!

2009-05-07 @ 21:27:54
Postat av: Evelina Angerer

Coolt, Cindy!!!

2009-05-11 @ 19:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0