Mysig dag

Idag har jag varit ledig. Skönt att få sova ut med tanke på att jag vaknade på morgonsidan av värsta fågelkvittret ute. Väldigt morgonpigga de små liven, men jag vill gärna få sova när klockan är fyra. Tänkte ta en slöardag och inte göra någonting men som tur var ringde Carola och bjöd mig på lunch hemma hos henne. Fick en riktigt smarrig tonfisksallad med mycket goda tillbehör. Tack så mycket, den var mycket uppskattad!
Så sällan vi hinner ses. Lilla Charlie skrattar och ler mest hela tiden, kan man göra annat än smälta då. Efter maten tog vi en promenad runt Råstasjön och Charlie traskade efter änderna som fanns där. Sen tog jag bussen hem igen, fasiken måste bli bättre på att träffa mina vänner. Nu har jag jobbat så mycket så orken har inte riktigt funnits där. Ska skärpa mig, lovar det...








Lilla blonda charmtrollet.


Kommentarer
Postat av: Smulan

Så söt!

Jag hoppas jag hinner träffa honom jag också...

2009-05-13 @ 08:24:15
Postat av: saris leopardis

Han behöver en ny.. frisyr.... ser ut som en liten gubbe. ;-) hihi..

2009-05-17 @ 14:02:01
URL: http://leopardhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0