Veckans fynd

I torsdags var jag i Vällingby centrum med Sara. Vi shoppade och åt lite mat, sen åkte vi in till city. Då jag ville köpa en tröja som jag inte hittade i Vällingby. Efter shoppingen drog vi på " Dovas city" och skulle ta en öl. Men som vanligt när vi ska ta en öl så blir det en hel del fler. Slutade med att jag kom hem halv tre på natten rätt snurrig i skallen, hade iaf en rolig kväll. Just ja, var på rockhaket " Kellys" också.

Mina shopping fynd

* Ansiktskrämen No7 Time Resisting (Verkar jättebra då jag redan märker skillnad på min hy)

* Läppglanset Shiny-licious färgen sugar plum från Maybelline. Sitter länge och ger en fin färg och glans. Smakar även gott märkte jag.

* Vit t-shirt från Gina Tricot med revor på ärmar och rygg. Superfin när man blir lite solbrun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0