Växt fast i soffan

Idag har jag mestadels befunnit mig i soffan. Kommer antagligen få sår på rumpan nu ;)
Har haft en riktigt slappardag, inte bara jag utan även älsklingen. Hjärtat skadade sig på träningen igår och fick en bristning i vaden stackarn... Så idag har vi varit hemma bägge två. Lyckades ta mig ut en sväng för att få lite frisk luft, blev en sväng till affären. Tänkte bara handla lite frukt och sånt, men fick även med mig coca-cola och en påse smågodis. Så nu sitter jag här med illamående och uppblåst mage. Men kunde inte låta bli när jag såg att det fanns lite nya sorter i smågodis hyllan hehe... Och som vanligt när jag ätit godis blir jag sugen på chips, vilket jag inte har hemma. Skulle kunnat döda för en påse Estrella dillchips. Men ska ta mig ett äpple att tugga på istället, tråkigare men nyttigare.

Tittade även på en film idag "Showgirls", mitt tips se inte den. Blev så irriterad på bruden som hade huvudrollen, ville kliva in i filmen ett tag och skaka om henne. Vissa filmer kan få det att krypa i mig av frustration, denna var en klockren sån.



Kommentarer
Postat av: Saris leopardis

nee då ska jag icke se den. :) men jag ser ju mest thriller å skräck så, är nog ingen större risk ändå:) krääm

2009-03-11 @ 22:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0