Sommar, sommar och sol = Nää, bara regn!

Idag har jag varit ledig, inte ledig så att jag legat o latat mig Hell no! Har pysslat hemma med tvätt och städ, blev även garderobsstädning av min sambos skåp och mitt eget.


Ja vad har hänt sen sist jag var här:

* Jobbat halvt ihjäl mig tror jag, men nödvändigt om jag ska vara lite ledig nu i juni. Annars förlorar jag tok för många timmar och det vill jag inte. Bara att kämpa på, om en vecka har jag semester :)

* Varit statist på Skansen i en Helena Bergström film "Så olika", som jag antar kommer nästa år. Jätteroligt men jättekallt och regnigt. Vi statister skulle vara publik och sitta på spelning med Arvingarna. Bakom mig satt Rickard Wolf och bredvid honom satt Rolf Lassgård. Lite coolt eller...? Kul att se dem på så nära håll. Det jobbiga var att sitta still i två timmar i regn och kyla! Jag mitt spån hade ballerinaskor så jag blev så jäkla blöt om fötterna. Hade kunnat visa bilder här från dagen,om jag inte glömt kameran hemma. Men det var en rolig dag, träffade många trevliga människor och sen blir det kul att se ifall man kommer med i filmen eller inte... :)

* Om precis en vecka åker jag till Rom, för en veckas semester. Hoppas på fantastiskt väder, fint hotell, god mat och massa att titta på. Vi ska bla se Depeche Mode på den stora arenan som tar runt 80.000 personer. Det kommer bli så häftigt, dels att se dem live och sen på en så otrolig häftig stad som Rom är. Ja, vad jag hört. Har aldrig varit där innan.
Så jäklar vad jag längtar nu.

Bara hoppas att solen vill titta fram. Så jag kan sola och bli brun och fin...

Kram på er mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0