Smått stora problem.

Idag efter jobbet har jag och älsklingen flänkt runt på stan. Tvungen att hitta bröllopspresent och 30-årspresent tills imorgon. Det blev relativt snabbt avklarat, sen skulle jag hitta en snygg lång klänning tänkte jag... Men Fan säger jag, vad svårt det var. Sprang ut och in på varenda affär tror jag, och älsklingen fick följa med som en trasdocka. Slet runt i de flesta klänningar på drottninggatan. Var de inte för stormönstriga så var de genomskinliga, prövade några men det gick inge vidare. Hittade senare en jättefin rosa klänning men den var tyvärr så urringad att brösten ville hoppa ut och leva ett eget liv, så den gick bort. Prövade även några andra klänningar som jag smått fastnade i :( , till slut var jag så trött, less, dödens hungrig att vi avbröt klänningsjakten för en stund och käkade på "Taco bar", maten var väldigt god, blev en nachotallrik med gucca till (jamm jamm).
Eftersom jag ville slippa åka in till stan imorrn innan bröllopet, då jag ändå ska jävlas med ett hår som ska lockas, smink som ska läggas etc. så jag kan känna mig lite somrig och fin. Som sista affär blev det Åhlens City, då de har öppet längst. Tro på tusan, nu hittade jag två klänningar, en rosa på rea, och en fin ljuslila klänning med volanger. Ja, om ni undrar så var både lite smått genomskinliga, så jag kommer visa upp min stora rumpa till allmän beskådan. Men vet ni, det bjuder jag på, tror det blir den lila med klackar till. Hade bara önskat mig lite brunbrända ben, kan ju även önska mig rakare ben när jag ändå håller på ;). Då jag är hjulbent, kanske inte det snyggaste i kjol/klänning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0