På g!

Sitter på soffan lite trötter nu. Ska snart kura ner mig under täcket för några timmars sömn, för vid fyra imorrn bitti ska jag upp igen. Flyger till Italien tidigt på morgonen och kommer vara framme vid lunch. Nu har jag iaf resfeber,fick det när jag packade resväskan. Gulp! Tre timmar på ett flygplan,men det ska nog gå bra. Sen ska vi ju ta oss till hotellet, jaja ska inte börja oroa mig redan nu. Längtar tills vi är framme vid hotellet. 

Här ska vi bo

Roma Borromini

 Hotellet

 Innergården

 Entreplan

 Hotellrum

Tycker det ser riktigt fint ut :)

Just nu skulle jag vilja sitta i Rom och sippa på ett glas vin i värmen :) Snart så är jag där! Bye, bye allihopa ses om en vecka. Ta hand om er mina fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Saris

såg lyxigt ut! hoppas ni haft det bra, vi hörs senare ikväll! saknar dig gumz!! kram å pussen

2009-06-19 @ 16:01:09
URL: http://leopardhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0