Nu bär det av!

Resväskan är nu färdigpackad. Som vanligt har jag med mer än jag kommer antagligen använda. Åker hemifrån om en timme, nu har jag resfeber. Hjärtklappning och irritation, drabbas jag inför flygning. Kollat väderprognosen, ser ut att bli mellan 32-34 grader varmt hela veckan. Härligt, då kan jag komma hem som en pepparkaka:-) Just nu längtar jag tills vi är framme, jobbigt allt med flyg etc. Vill sitta nu på hotellbalkongen med en kall öl.

Ses om en vecka allihopa, lovar att då kommer det lite bilder. Har varit dålig på att lägga in det.


BYE BYE STOCKHOLM!!

Kommentarer
Postat av: saris leopardis

Hoppas ni får det kanon! kramar

2009-07-19 @ 17:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0