Jag har bara regn hos mig!

Just nu borde jag egentligen ligga i sängen och sussa, med tanke på att jag börjar jobba om en sån där fem timmar. Sen kommer ju Agnetha en kompis från Norrland på besök och stannar till onsdag. Så imorgon efter jobbet har jag massor att göra, tvätta, städa och pilla mig i naveln innan jag ska in och möta henne vid tåget. Hade tänkt vi skulle hinna med massor av kul, bla Grönan, skärgården men det beror helt på vädret. Just nu ser det inte så ljust ut kan jag säga, bara regn. På tal om regn så sitter jag och  och drömmer mig bort till sol och värme. Vilken tur att vi snart åker till Mallis. Trodde vi skulle bo på ett rätt litet ställe, men det verkar som att det är tvärtom. Ser ut att finnas massor att göra och titta på. Längtar som tusan nu! Tänk att ligga vid stranden med en drink och bli superbrun, kan inte bli bättre. Lyckades ju jobba som en tok då supervärmen var här. Nä, nu blir det sängen även för duracellkaninen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0