Ska man vara fin, får man lida pin.

Börjar bli sugen på att tatuera mig igen. Har två stycken sen tidigare, ett svart kinesiskt tecken på vristen som betyder "vacker", och en stor vacker blomma med blad och tribaler på svanken. Har funderat länge nu på att göra en i nacken, gärna ett vackert "C" som i mitt namn med någon blomma eller annan växt som slingrar sig runt. Skulle vilja göra den i vår eller så väntar jag till hösten, vill inte göra den på sommaren. Skulle vara perfekt  att göra den i början av maj så kan jag ha håret uppsatt och stoltsera med den. Kommer troligen att göra jätteont, men det räknar jag med. Minns när jag gjorde den i svanken, den blev gjord den 8 maj förra året. Tur jag hade min kompis Sara med mig och en förpackning druvsocker. Tuggade i mig nästan hela den och höll på att krama händerna av Sara. Jobbig smärta, rejält brännande och ibland kittlande. Men resultatet blev superbra, blev så nöjd med den. Firade den med ett antal öl efter den var klar. Helt klart värt det. Gjorde min senaste tatuering på East street tattoo på söder här i Stockholm. Den studion hittar du här www.eaststreettattoo.se


 

Kommentarer
Postat av: Leopardhonan

Jag ska nog också beställa en tid snart.. hehe ja det glömmer vi aldrig. shit så nervös å spänd du var :) men jag har aldrig gjort en i svanken så jag ska nog hålla käften :)i nacken känns det vill jag lova, men det är bara en skön känsla ändå.. hi hi. puss å kraaam

2009-01-09 @ 19:19:52
Postat av: Minaya

Hej hej. Kikar runt lite bland bloggar.



Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.



Hoppas du haft en mysig början på det nya året.



Minaya

2009-01-10 @ 04:31:46
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0