Standup på Norra Brunn

Väldigt seg idag, tillbringat större delen av dagen på soffan. Tog mig ut en sväng på förrmiddagen till affären. Det är i stort sätt vad jag gjort i dag, alltså inte många knop. Roligare var det igår kväll, jag och Jerry var med ett sällskap på Norra Brunn, där det var standup. Var fyra killar som uppträdde. Tre av dem är rätt kända, den fjärde verkade vara helt ny. Han jobbar annars på " Se och hör" sa han. Vi hade turen att sitta precis vid scenen, rättså roliga nummer, iaf det näst sista. Dominik Henzel hette han.
Före showen åt vi mat, rätt dyrt. Jag tog en vegetarisk rätt som var god, men inte mer än så. Väldigt mättsam dock. Efteråt så fortsatte vi kvällen på två olika pubar. Kvällen avslutades på Mac Donalds med lite natta mat innan vi tog en taxi hem. Kvällen blev riktigt lyckad, jag var på riktigt glatt humör. Kände mig på G.

Slapp besök av " Ulrik " idag, annars hör det till vanligheterna när jag varit ute och supit. Blir dålig de flesta gånger dagen efter.





Dominik Henzel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0