God fortsättning och välkommen 2009

Fruktansvärt vad jag är dålig på att uppdatera här. Borde bli mitt löfte för 2009 att skriva mera här.
På nyårsafton åkte jag och min älskling på kryssning med Galaxy till Åbo. Riktigt mysigt, jättefin båt och god mat i buffén. Satt bredvid ett trevligt par här från Stockholm som åkte med sin lilla son som jag trodde var en liten flicka, lyckat hihi! Efter maten gick jag och Jerry ner i hytten och värmde lite, hade turen att bo på våning nio. Så vi hade nära till all underhållning. Var till nattklubben och såg en Elvisshow, sen var vi där nästan hela natten. Även några avstickare till discot, där vi firade in klockslaget . Men det var så kallt på däck, så vi var bara ut en snabbis. Blev en hel del att dricka, kom i säng först vid kl 4 på morgonen.Hade lite svårt att sova då det ett tag kändes som en bergochdalbana, när det stormade som mest.
När vi väl vaknade på nyårsdagen, gick vi och åt brunch. Gott med lite mat i magen, sen knallade vi runt lite på båten. Efter en sväng till hytten hamnade vi åter igen på nattklubben, där det var ett dansband som spelade och senare en dansshow med vackra dansare. Drack en hel del då med, tvungen att ta några återställare ;) 

Kom tillbaka till Stockholm efter klockan sex på kvällen, blev bara hem och lämna väskorna. Sen åkte vi till Jerrys syster där vi fortsatte att fira nyåret, satt uppe till fyra. Sammantaget hade jag ett riktigt bra nyår, åkt på lite snuva nu och känner mig tussig. Men det släpper nog snart.
Har ni gett några löften inför 2009? Jag brukar ge massa men det här året hoppar jag det. Brukar aldrig hålla dem så det känns meningslöst.

Hoppas att alla mina vänner och min familj får ett riktigt bra år.




I terminalen, väntar på båten



Galaxy





Från buffén









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0