Chips and movie time

Har precis kommit in från kylan. Fast nu var det ändå friskt och skönt, annat mot igår. Då jag frös som en hund. Nu har jag plockat fram chipsskålen och dippen, ska titta på film med min sambo. Skönt att kura ner sig i soffan med en filt runt sig. Tyvärr hade vi slut på julmust, får duga med vatten. Kanske bäst så, annars är jag inte den nyttigaste personen. Speciellt inte när det kommer till salt, gillar chips bättre än godis. Minns när jag bodde hemma hos mina föräldrar, då åt jag en chipspåse per dag och var ändå smal som en sticka. Berodde nog på en väldigt hög förbränning som nu avtagit i äldre dar. Fortfarande smal men inte som då. Nej, nu blir det film.

Bye så länge...


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer..

tacktack, linnet är ju från min egna kollektion =)

2009-01-07 @ 20:51:10
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer..

har vart slutsålda länge på bloggen..gjorde bara några stycken.

2009-01-07 @ 21:04:52
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0