Always look on the bright side off life

Idag känns det som jag borde ha stannat kvar i sängen och sovit bort dagen. Har känt mig trött, förvirrad och allmänt borta. Vaknade vid åtta och kunde inte somna om. Ett himla oväsen utanför, sopbilen kom, fåglar som kvittrade och annat brus! Låg kvar i sängen och försökte somna om men det var omöjligt. När jag klev upp så såg jag ut som ett spöke med mörka ringar runt ögonen.
Hade tid hos tandhygenisten, fick stressa dit. Blev inte ett så roligt besök, hon plågade mig med massa maskiner i munnen och ont gjorde det trots bedövningskräm som tillfälligt fick mig att se ut som en fisk med uppblåsta läppar! De som känner mig vet att jag redan har stora läppar, tur det släppte efter några minuter. Hade vägrat att gå hem med megaläppar. Hade lite tandsten och inflammation i en visdomstand som ännu inte velat komma fram. Kanske den som gjort att jag har haft svårt att gapa, som jag skrev i ett tidigare inlägg.
Blev en sväng till affären efteråt, sen hem för att slappa. Trodde att resten av dagen skulle bli bättre. Skulle gå på toaletten vid sextiden nu på kvällen och då upptäcker jag att det inte finns nåt papper. Blev bara till att knipa ihop och ta sig ner till affären. Slutet gott, allting gott, nu kan jag sitta här på soffan och bara bara vara. En rörig ointressant dag, tyvärr så var det min enda lediga dag den här veckan, men som sagt always look on the bright side off life...



Kommentarer
Postat av: Saris Leopardis

ha ha haaa. Hade du inga servetter hemma då? KRAm!

2009-01-29 @ 14:47:44
URL: http://leopardhonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0