Sjukling

Idag har jag varit hemma från jobbet. Gick hem tidigare från jobbet igår efter att jag hade kräks ett antal gånger. Trodde det först var kaffet jag druckit som gjorde mig illamående, men det var nog magsjuka.
När jag kom hem däckade jag i soffan, frös, svettades och var fruktansvärt illamående. Kunde knappt sova i natt, då jag fick besöka toaletten flera gånger hela natten. Var helt slut på morgonen, så jag sjukanmälde mig och sov till 14. Nu mår jag lite bättre. Även fast det tog emot så har jag kunnat äta lite. Men illamåendet håller i sig... suck.

Så nu vet ni vad jag har sysslat med. Mått som skit, men är nu på bättringsvägen. Peppar, peppar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0