Längtar till sommaren



Sitter och tittar på kort från sommaren som var. Därför längtar jag ännu mera till kommande sommar, då jag ska:

* Åka till Rom och se Depeche Mode live  :)

* Sitta på uteserveringarna på Medis och dricka öl, snacka skit och spana på folk

* Äntligen ha picknick, Sara! Dricka vin, äta kyckling, bröd, oliver och lite frukt vid nån mysig park.

* Lapa sol på balkongen med en bok och mp3

* Jogga ute. Vill inte halka och slå halvt ihjäl mig så jag spar det till ljumma sommarkvällar

* Ljusa upp mitt hår. Vad tror ni om helblondt ;)

* Införskaffa en till tatuering, eller kanske ska ta den på våren

* Bli miljonär ;)

* Försöka att ha en månads semester

* Få besök. Ska försöka jaga hit min familj


Det här är bara lite vad jag kommer att göra, vill göra och drömmer om att göra sommaren 2009 :)




Kommentarer
Postat av: Saris Leopardis

Picknick låter som en superbra idé!! åh vad mysigt!! snart är våren här:):) KRAAAM

2009-02-01 @ 23:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0