Snön faller...

Idag har det snöat riktigt för första gången det här året. Skönt att det blir lite ljusare ute, hatar det här mörkret. Blir så vansinnigt trött och orkar inte göra någonting. Allting känns så jäkla jobbigt, tvätta, städa whatever! Känns skit att inte orken räcker till. Vill ju ha orken med och träffa mina fina vänner, som jag nu inte träffat på länge. Vill ju vara den bra vännen, men just nu känns det som jag mest vill vara hemma. Har märkt att träningen hjälper mig mycket, varit på gymmet tre gånger veckan som var. Hoppas snön ligger kvar så jag blir mitt vanliga snälla jag. Just nu är jag en sur och gnällkärring. Det är inte mitt riktiga jag eller? Hoppas verkligen inte det....

Kommentarer
Postat av: Saris leopardis

Du är en av mina BÄSTA VÄNNER, som JAG NÅNSIN HAFT!! dU ÄR ALLTID OMTÄNKSAM, GULLIG, snäll OCH RAR!!! så oroa dig inte, du finns gott och väl till!! tack för att du funnits där för mig alla gånger jag har haft det kämpigt och allra helst nu på slutet!!! massa kramar på dig snygging <3

2010-01-15 @ 00:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0