Plugghäst.

Som ni vet går jag en kurs via jobbet, idag var det näst sista gången. Jättetrist att det är snart är slut, varit jättekul. Har starka funderingar på att börja plugga igen. Funderar på att läsa till spaterapeut, verkar roligt. Sen har jag och Sara pratat om att ta en spanskakurs. Spanskakursen vill jag gå nu till våren, har hittat på Medborgarskolan. De verkar ha bra och inte allt för dyra kurser. Men däremot läsa till spaterapeut får jag fundera på, utbildningen kostar jättemycket. men det vore verkligen en dröm, såfall skulle jag läsa på Axelsons. Jag som hatade att plugga när jag gick i skolan, vill helt plötsligt läsa igen.
Ja jävlar! Det är aldrig för sent att lära en gammal hund att sitta som man säger... Fast så gammal är jag ju inte! Lever i förnekelse och önsketänkande på tal om min ålder ,skämt å sido...

Kommentarer
Postat av: Smulan

Synd att du inte hann läsa till spaterapeut här i stan på Lernia innan du flyttade då. Det hade varit gratis. Jag tänkte själv gå, men hade just varit mammaledig eller nåt, så jag tyckte det inte riktigt passade då. Jag väntar fortfarande på lusten att plugga och tänker inte bry mig hur gammal jag är då. Hoppas du hittar nåt du brinner för och kör på

2009-12-07 @ 20:24:04
URL: http://smulanspassioner.blogg.se/
Postat av: Saris leopardis

säger samma jag, kör på nåt nytt om du känner för det, finns ju massor av KY-utbildningar som är csn-berättigade, eller massor, vet inte just spa-terapeut, men liknande, du vet hudvårdsterapeut, den utb. jag vill gå är ju Kvalificerad Yrkesutbildning. Passa på när du har råd att ta studielån, själv skulle jag inte klara mig på det när jag betalar alla räkningar själv.. :( Men du som har sambo :) kram

2010-01-15 @ 00:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0