Let it snow, let it snow...

Här bara öser snön ner, fick pulsa en bra bit i djupsnö från jobbet. Kommit väldigt mycket snö men jag tycker bara det är mysigt. Fick en sån fin komplimang från en kollega på jobbet idag, hon tyckte jag såg ut som en filmstjärna på julfesten i tisdags. Sa att hon tyckte jag skulle jobba med kläder, har faktiskt funderat på att söka på tex H,M men svårt när jag har noll kassavana. Nu ska jag bara ta och slappa, älsklingen slutar tidigare idag och kommer snart hem. Myspysdag!
animated snow and flashed flower in the dark Images 1

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

låter som en underbar jul!

2009-12-17 @ 13:36:19
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0