Julen som var.

Firade julen hos min familj uppe i norr. Alla hade samlats utom min ena bror som bor uppe i Luleå med barn och fru. Blev en jättemysig jul, precis som det ska vara. Massa mys, god mat, många tokigheter och skratt, lite sprit och lite dans... Precis så som jag vill ha mina jular. Fick många fina paket, mycket mer än jag gjort mig förtjänt av. Mycket fint, bla.. Ett fint silverarmband med ett litet hjärta på av min lillebror, pilgrimsörhängen och en jordgubbsparfym och en kokosparfym av syster, en presentförpackning med Mexx Black parfym,bodylotion och duschkräm, presentkort Hm och Gina av mor och far, presentkort Åhlens och en flarra sprit och storebror. Av älsklingen fick jag en krustång och fina underkläder. Tror inte jag glömt något, blev väldigt bortskämd. Just ja fick en fin väska av Sara som jag kommer använda flitigt.
BLEV EN RIKTIG GLADSKIT!
Tyvärr blev det inget tunnbad eller snöänglar i snön. Då temperaturmätaren visade stadigt på minst - 18 varje dag. Blev att sitta inne och uggla framför film eller  tv, fast blev en kortare promenad en dag. Ner till folkparken och vända, A du vet ju att dit är det inte alls så långt... HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0