Ja just ja!

Skulle ju skriva om gårdagens julbord med jobbet. Hade gjort mig så fin tyckte jag med lockat hår lagt helt åt sidan och fint smink. Men efter promenad i snöstormen så hade håret raknat och blivit mera vågigt, i ansiktet såg jag ut som Rudolf med röda mulen minst sagt. Men det blev en trevlig kväll, maten var väll sådär. Prövade massa olika saker, som sill, prinskorv, janssons etc. Blev proppmätt men fick ändå plats med de goda sakerna som fanns på dessertbordet. Här blandade jag hejvilt, chokladkaka med grädde, mjuka tomtegubbar godis, marsh mallows, nån fruktkaka med lite vaniljsås mm. fick även med ost ock kex i röran. Drack en starköl till maten, sen höll jag mig till lättöl. Tog ingen must, fast begäret skrek efter det... Blev en rätt kort kväll, men flera som skulle jobba idag eller som skulle hem till barn och etc.

Kommentarer
Postat av: Saris leopardis

hahahaaaaa Rudolf :)

2010-01-15 @ 01:02:45
Postat av: Anonym

hahahaaaaa Rudolf :)

2010-01-15 @ 01:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0