Galen mustoman!

Japp jag är helt galen i must. Har jag ingen hemma i kylskåpet nu runt jul får jag abstinens och håller på att krypa ur skinnet av suget. Visst jag har allvarliga problem, måste troligen gå på avgiftning efter jul. Varför finns det ingen stödgrupp för anonyma mustomaner? Men jag gömmer mig inte och smyger med det. Jag har problem med mitt beroende av must och står för det. Vet att jag skrämmer människor i min omgivning så fort jag ser en mustflaska. Men jag kan inte sluta.
HJÄLP MIG!
Detta inlägg är skrivet med mycket ironi och dålig humor...
Men jag är helt tokig i min must och då helst Apotekarens julmust!!

Kommentarer
Postat av: Saris leopardis

ha ha ha !!!!! klockrent inlägg såna gillar vi!

2010-01-15 @ 00:48:02
Postat av: Saris leopardis

OCH cindy fy skäms, du om NÅN, ja du och Tess om inte, borde veta att den heter ApotekarNES julmust och inte apotekarENS... smakade förresten en som var godare, de ru, NYGÅRDA light rockade fett ;-) /Petiga Sara ;)

2010-01-15 @ 00:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0