Biokväll och mys!

Idag har jag varit ledig från jobb. Bara slappat hela dagen, nu på kvällen hade älsklingen en överaskning till mig. Blev bjuden på mat i kungshallen , jag tog en kebabtallrik, mycket gott var det.  Sen efter det blev det bio i 3D såg Avatar, första gången jag såg en film i 3D. Filmen var riktigt bra, ett tips och gå och se nu till jul. Snart dax att åka upp till min familj i Norrland, inte många dagar kvar till julafton nu. Har mycket att hinna göra innan vi ska sitta på tåget upp. Imorgon dax för jobb igen, jobbar bara en kort dag. Känns knappt som jag jobbar sådana dagar.
Förresten helt fantastiskt mycket snö vi fått här och flera minusgrader... Mysigt värre!
Synd A att du inte kan komma och festa loss med mig och syster och co på juldagen. Hade varit så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0