Fan!

Så jäkla less och arg på mitt telefonbolag. Försökt att nå dem i två dagar men deras telefonservice ligger nere,  OCH de har ingen mailadress! Fan! Vi lever på 2000-talet och man kan inte nå dem via mail! Jag har dumt nog fixat kostnadsstopp på min mobil för att få billigare telefonräkning. Så nu vill jag få bort inställningen, men det går inte! Jag tar bort det och det aktiveras igen av sig själv. GAH! Skitbolag, ska säga upp abonnemanget och gå över till Telenor som jag tror är mycket bättre. Nu har jag spytt lite galla och avreagerat mig lite. Ska tillbaka till jobbet nu och köra sista delen av dagen. Slutar vid åtta... Börjar bli sliten nu!

Kommentarer
Postat av: Sara

GAH vad jävla störande då!!!! hoppas det ordnar sig! kräv kompensation!!! kram

2009-08-02 @ 02:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0