Besök hos farbror doktorn?

Blev lite skraj på jobbet idag. Fick ett synbortfall på bägge ögonen under kvällen efter jag hjälpt  en boende att lägga sig. Då jag skulle anteckna en sak. Gick  plötsligt inte att se, det hoppade och flimrade framför mina ögon. Mycket obehagligt, aldrig varit med om något liknande. Jo, förresten, förra helgen när jag gick till jobbet på morgonen blev det suddigt på ena ögat, men det försvann efter en kort stund. Suttit och googlat lite  nu på synbortfall, det kan vara något som kallas för ögonmigrän. Såfall är det totalt ofarligt, bara hoppas jag inte får det igen. Jag blir ju lite orolig, kändes jätteskumt. 

Kommentarer
Postat av: Smulan

Later som migran. Jag har liknande

2009-08-09 @ 16:41:48
Postat av: Leopardhonan

ja usch händer det igen får du nog börja prioritera dig själv och inte vad jobbet behöver... 7-8 st 10-12timmars i rad..e väl inte så vettigt egentligen.. ;-)kram på dig!

2009-08-11 @ 17:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0