Duracellkaninen käkar chips och dricker bubbelvatten.

Så otroligt ledsen att jag inte uppdaterat här på länge. Men skyller på att jag haft noll energi ett tag nu, har bott mer eller mindre på jobbet känns det som.

Jaja... Nog om det, nu är jag här igen. Sitter just nu och äter Estrella dillchips och bubbelvatten, från Soda streamen. Köp en om ni inte har någon,så gott... Slurp!

Känner mig just nu speedad till tusen, fattar inte varför. Jobbat 8-21 så borde ju vara trött nu, men känns inte så. Tror jag får lite extra energi av att veta att jag har en lång härlig sommar framför mig. Kommer hända en hel del framöver, vissa saker håller jag hemliga än. Kommer ju åka till Rom i juni, men kommer även åka till Mallis en vecka i juli. Fan! Vad jag längtar, ligga och lapa sol och bli brun som en pepparkaka. Fick tillbaka på skatten, så då bokade jag och älsklingen en vecka i solen... Så tack Skatteverket eller vem jag nu ska tacka som gjorde den solresan möjlig.

Ledsen för alla felskrivningar etc. det är i det här inlägget. Men det skiter jag i just nu, är på så jäkla glad över livet och alla fina människor jag har runt mig. Ingen nämnd och ingen glömd.

Ni är det bäst!!

Kommentarer
Postat av: Leopardhonan

du är bäst du med!!! kommer bli en härlig sommar! yes! :) kram!

2009-05-05 @ 18:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0