Ledig Måndag.

Idag har jag varit ledig hela dagen. Klev upp först efter sju på morgonen och pussade älsklingen hej då innan han skulle iväg och jobba. Kunde inte sova utan satt uppe en timme och tittade på Nyhetsmorgon på ettan. Men det fanns inget roligt, bara en massa om finanskrisen. Tog och kröp ner i sängen en stund igen. Tänkte bara vila en liten stund men somnade och sov två timmar. Det var skönt för att det behövdes verkligen. 

När jag vaknat blev det  en sväng till gymmet. Men idag hade jag ingen superork, körde lite på löpbandet och crosstrainern. Tänkte försöka lyfta rumpan lite som håller på att halka ner ;)
Hem för en dusch och även ta hand om lite disk. Därefter tog jag  tunnelbanan till Medborgarplatsen och mötte upp Sara, min fina vän. Vi har inte setts på ett tag. Vart en snabb träff senast, idag hade vi lite mer tid att kunna sitta ner och prata. Hittade ett mysigt fik som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på nu, iaf så åt jag en kycklingfile med currysås och ris. Senare blev det även en chokladkaka med vispgrädde och en chailatte. Velat prova en sådan latte länge och den var väldigt god. Efter det kollade vi lite affärer innan jag åkte hem igen. 

Love you Sara min babe!!

Kommentarer
Postat av: Leopardhonan

Love u 2, tack för att du finns! Kram!

2008-10-14 @ 01:22:10
Postat av: queenpeach

borde också hänga på gymmet!Hoppas du har en bra kväll! jag ska festa i min fina rosa volang klänning :D

2008-10-14 @ 21:28:00
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Glitterskatan

Har en lugn och skön kväll här i soffan =). Du får ha en trevlig kväll du med. Med festandet i fina klänningen.

2008-10-14 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0