Dvala

Har varit dåligt med inlägg från min sida nu några dagar. Men har varit dödens trött, nada energi. Kan bero på utgången i lördags som blev väldigt rolig, men jag har ingen karaktär så jag drack lite mer än jag borde. Skyll på det hörru, jo jag vet...dålig ursäkt. Var hemma vid 04.30 och skulle börja jobba 7.30. Vet att det inte är så lämpligt att göra så, men vi hade kul och då ville jag inte hem och sova.

Igår jobbade jag dubbelpass på jobbet 8 till 15 och 16 till 20, gick bra men känns att jag är rätt trött.

Idag var jag till Danderyd på konferans med mitt jobb, kul att jag fick följa, är ju bara timmis. Jag var den enda timmisen som fick följa med, kände mig lite speciell =)
Vi var på en konferensanläggning som heter Östergårds, väldigt fint. Huset var från 1800-talet, men det spökade inte där sa konferansvärdinnan. Lite synd hade varit roligt att se ett spöke, eller ska jag nog inte säga, vet hur rädd jag skulle blivit. Har sett lite oförklariga saker genom åren.

Dagen var väldigt givande, pratade om bemötande hos sig själv och som arbetsgrupp. Hade en konsult som höll i dagen, blev inget tråkigt sitta still och bara lyssna. Vi hade en hel del grupparbeten, det var kul. Gjorde att dagen gick väldigt snabbt och det var ju skönt. Imorgon börjar jag jobba först vid 15, ska passa på att sova ut om jag kan. Brukar ju bli tvärtom, när man vill sova går det absolut inte. Eller är det bara jag som fungerar så?

Kommentarer
Postat av: Leopardhonan

Nej oh nej, så fungerar verkligen jag med.. som när jag vet att jag ska upp å jobba klk 7.. då går det verkligeen inteeee sova för fem öre.. suck. Kram.

2008-10-22 @ 15:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0