Bio

Ikväll har jag och min pojkvän varit på bio. Varit en riktigt kall, blåsig och regnig dag. Så det var inte helt fel att få sjunka ner i en skön biostol i en mysig salong. Vi såg den nya svenska vampyrfilmen "Låt den rätte komma in", riktigt bra film, den får toppbetyg av mig. Inspelad i Blackeberg som inte ligger många tunnelbanestationer härifrån. Fast vissa vinterscener var tydligen inspelad i Luleå har jag läst. Var på SF i Vällingby så nu har man varit på den med, riktigt mysig. Efter bion tog vi tunnelbanan hem och tog en sväng in på ica medans vi väntade på bussen. Vi hade ingen lust att gå hem i det här ruskvädret. Köpte iallafall oboy, tänkte ha lite sånt och mackor ikväll. Såg att julmusten har kommit in, jag är helt galen i must. Till jul måste det finnas flera flaskor must, dricker det till allt jag äter under julen. Börjar till frukosten och dricker många glas under dagen. Undrar hur det blir med det nu när vi ska vara här i Stockholm över jul. Ska helst vara apotekarens julmust, den är godast. Så kan jag inte få bli sponsrad? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0