6e oktober våran tvåårsdag.

Tänkte bara skriva lite om gårdagen också. Igår firade jag och Jerry vår 2-årsdag, tänk vad tiden går snabbt. Känns inte som att det var så längesen som vi träffades på Golden Hits här i Stockholm. Träffades i augusti och efter nyår flyttade jag hit. Gick väldigt snabbt men det kändes rätt och gör så fortfarande. Han är mitt allt, min fina älskling.
Så det blev det en mysig hemmakväll med god thaimat, och till efterrätt blev det glass med bananer och nougatsås. Tittade även på filmen "Mirrors", rätt läsklig. Men det krävs inte så mycket för att jag ska bli rädd.
Jag fick ett fint nattlinne från Twillfit och en stor vacker ros. Av mig fick han en god parfym.

Skönt att bara mysa hemma med god mat, tända ljus och en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0