Tjohej...

Vad glad jag är. Kommer fira jul i Hede, ska bli så kul! Mycket snö, god mat, sprit och badtunna, listan kan göras ganska lång. Vad tror du om en favorit i repris syster? Några öl med bad i tunnan och sen hoppa ner i snön och göra snöänglar. Utan att du skär upp foten i år. Kanske ska slå vad med killarna, om de vågar hoppa ner i snön och är lika tuffa som två norrländska brudar :)

Blir en kort sväng, julafton till annandagen men det gör inget. Längtar som tusan! Blir även första julen som jag och älsklingen firar tillsammans med att vara på samma ställe. Bara det ska bli jättemysigt, att han följer med.
När vi kommer tillbaka till Stockholm ska jag pyssla om Saras katter, se till att de har det bra. Gosa lite med dem tills hon kommer hem. Får äntligen se nytillskottet i familjen när vi kommer till mina föräldrar, kattungen Bamse . Han lär ju bli helt galen med massa julpapper att busa runt i. Så nu finns det två katter där, den vuxna katten Zorro och Bamse.




Sånfjället vid Hede.



Mycket snö :) En nytagen bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0