Söndag...

Precis ätit lite frukost, blev yougurt med musli och banan. Riktigt gott! Ska ta en kopp kaffe snart också. Vilket tråkigt väder idag, mulet och ingen sol, blää! Blir en sväng förbi solariumet för att få lite värme och lite färg. Känner mig piggare och gladare om jag har lite färg. Blir ju aldrig riktigt blek pga. min egen grundfärg, vilket även får mig att se utländsk ut. Visst, hårfärg och ögonfärg gör ju sitt till också, ska färga håret mörkare i veckan. Så nu kommer jag se ännu mer ut som en invandrare ;)

Nu ska jag ta min kopp kaffe, ringa min kära pappa och gratta honom på farsdag. Köpte lite lotter och en vinflaska till honom, hoppas han vinner nått. Såfall kan jag få lite...hehe.



Kommentarer
Postat av: Leoparden

haha. var du komma från? vilken hus du bo?

2008-11-12 @ 21:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0