Spakväll

Idag har både älsklingen och jag varit lediga från jobbet. Blev en shoppingrunda till Vällingby på förmiddagen, jag köpte ett fint linne med tryck och benvärmare på Gina tricot. Efter det solade jag solarium, skönt att få lägga sig i värme när det är lite småruggigt ute. Ikväll ska jag vara själv hemma, tänkte ha lite spa och pyssla om mig själv med peeling, skumbad med tända ljus och sen landa i soffan med chips med dipp och julmust :) Ska bli jätteskönt att bara mysa med mig själv.

Nu till nåt helt annat nämligen drömmar. Hade en knepig dröm i natt, drömde att jag gav bort mitt hår till min lillebror medans jag fick hans korta lite taggiga hår. Jag var först helnöjd, men träffade senare på några kompisar som sa jag såg för jävlig ut. Insåg det själv efter ett tag,  så jag åkte till mina föräldrar där lillebror bor och skulle ta tillbaka mitt hår. Lillebror satt i soffan i vardagsrummet och kände sig jättehäftig i sitt långa hår. Han vägrade att ge tillbaka mitt hår, så jag tog det efter ett litet slagsmål... När jag tagit tillbaka det började han storböla! Mamma försökte rycka in mellan,  men jag stack därifrån. Sen minns jag inget mer.

På tal om  drömmar så brukar jag drömma helt sjuka saker...som när jag och älsklingen och syrran + en till tjej åkte båt, typ Cinderella. Men den åkte en helt sjuk resväg via skåne. Iaf, så skulle jag ta en dusch på båten. Tog upp duschslangen och skulle vrida på vattnet, istället för vatten kommer det ut ett alienhuvud, samma som alienfilmerna. Först morrar den åt mig, sen börjar den sjunga elvislåtar! Jag blir jättearg och börjar banka duschmunstycket i väggen för att få tyst på den, men den fortsätter och sjunger oavbrutet. Slänger den ifrån mig och rusar ut till de andra asförbannad för att duschen gått sönder. Sen minns jag inget mer från den.

Så kan det vara...ha en trevlig fredagskväll allihopa. Det ska jag ha! Kram på er.






Kommentarer
Postat av: Smulan

Ha ha vad sjukt. Elvislåtar, tycker jag känner igen den...

2008-11-21 @ 19:13:43
URL: http://smulanspassioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0