Kryssning och utgång.

Nu är jag här igen. Varit så seg efter helgen. Först kryssning med Cinderella till Åland på fredag och sedan utgång lördag. Söndagen var jag halvdöd. Kryssningen var kul, denna gång blev jag inte askalas som förra gången vi åkte med samma båt. Tog det ganska lugnt, var bland de första i säng och då var klockan ändå runt tre på natten. Eller lugnt och lugnt...blev en flaska Mintuu och några öl som jag delade med Sara i hytten. På småtimmarna blev man ju ändå lite dragen, men för att vara mig norrlänningen som inte direkt spottar i glaset för det som bjuds, så var jag riktigt städad och ordentlig. Det var sjöslag på båten, folk blir som galna när de åker på kryssning, de super som fan och beter sig som fjortisar rent ut sagt, ha ha!
I det stora hela hade jag kul, blev bara något less på våra grannar i korridoren som tyckte det var en bra ide att fortsätta festandet i korridoren hela natten och nästföljande dag med skönsång ;)  Det varvades med lite fotboll och allt vad det nu höll på med, vaknade vid nio med helvetesskallebank. Gick inte att somna om och önskade rent ut sagt livet ur killgänget som levde rövare. Men åker man Cinderella är det bara att bita ihop och gilla läget:-) Kom tillbaka till Stockholm runt halv fyra på lördag. Senare på kvällen åkte vi till Janne och Jenny för lite mat och dricka. Efter det drog vi till Sundbyberg för ett pubbesök, därefter avslutades festandet på Garbo, kul men jag var väldigt trött. Söndagen spenderades mest i sängen och soffan, mer död än levande.

Bilder från kryssningen.


Jag och Sara tokar oss.



Vi hade slipstema.



Tessan



Jag och Tessan.



Sara och jag.



Sara och Therese.





Kommentarer
Postat av: Leopardis

usch du valde dom fulaste bilderna på mig..haha =)

2008-11-18 @ 23:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0