Gammalt russin...

Läste på någon blogg, att varje gång man sover med sminket på åldras huden 8 dagar...shit! Hur många gånger har jag efter en natt på stan lagt mig med smink på? Vissa gånger har jag varit för trött och andra gånger för full. Då har jag bara varit glad att jag hittat till sängen.

Om jag inte skärper mig så kommer jag se ut som ett russin. Fast det har jag nog glömt till nästa natt på stan, då jag kommer hem full och vaknar upp som en panda med stora sminkringar runt ögonen.



Kommentarer
Postat av: Leopardis

äh det är nog ingen fara, och 8år på en dag? vilket smink använder dom då i testet... hm, tror inte ett skit på det där.. :)

2008-11-13 @ 14:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0