Baklås??

Idag har jag sprungit runt på stan med Carola och hennes lilla charmtroll till son Charlie. Varit både här och där, fyndat en hel del bla. leopardmönstrade tights, svart över-rumpan-tröja, randiga tights i grått och svart, långt mörkblått linne. Lite smått och gott.

Tog en fika i gallerian vid sergels torg, blev en chailatte och en smörgås. Matade Charlie med lite puré så att Carola kunde beställa. Han är så söt, bara ler och skrattar. Man fullkomligt smälter. Hoppas jag kan få ett sådant bedårande barn i framtiden. Hursomhelst, kände smärta i käken när jag fikade, gjorde även ont igår när jag åt hamburgare med Sara. Tänk om den håller på att låsa sig eller är på väg att hoppa ur led?! Vart vänder jag mig då? Tandläkaren eller vanlig läkare?

Rädd att det är visdomständerna som spökar, har två kvar. Blir det inte bättre till veckan får jag motvilligt kontakta min tandläkare. Vill ju att käften ska fungera.



En som inte har problem med sina käftar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0