Wake me up...

Fy fan vad dålig jag är. Första advent igår och jag har inte pyntat än, gah! Jag som skulle göra så fint, men har bara inte orkat än. Imorgon är jag ledig, då blir det upp med ljusstakarna, glittret, kulorna etc. Men inga julgardiner, vill inte överdriva. Fint hos andra, men vill inte ha för plottrigt hemma.

Har varit så otroligt trött den här veckan som varit, kanske för att snön har tinat bort, blir ju mörkare då.
Men det kommer ju bli snö så det räcker och blir över när vi kommer till Hede. Längtar att få sitta i badtunnan med en öl i handen, mössa på skallen under en stjärnklar himmel med trevligt sällskap. Ska bli alldeles, alldeles underbart...

Ja vad har jag gjort sen senast jag skrev.

*  jobbat, jobbat och jobbat.
* Fredagskvällen spenderades hos Sara med Idol, film, chips, lökdipp, bullar och julmust.
* Lördagskvällen blev det ut och svänga på benen. Blev en tur till Kvarnen, hade roligt, kul och dansa. Sen blev jag ganska så full, inte lika bra.
* Söndagseftermiddag och halva kvällen var vi hos min älsklings syster. Ett av syskonbarnen fyllde år så vi var där och firade.

Så såg min helg ut, kort och gott :)

Nu blir det sängen. Så jag är piggelin igen i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0