Speedat julklappsrace...

Idag har jag varit riktigt speedad, känns som jag varit hög på något hela dagen. Ja, nu menar jag inte knark. Nej, har börjat äta ett slags bantningspiller "Lepigen", tror att de gör mig något speedad. Iaf så har jag hunnit med att jobba på förmiddagen, hem en snabbis, därefter tog jag tåget till Vällingby, där jag sprang in och ut i varje butik de har tror jag. Efter nån timme hittade jag nästan alla julklappar. Var hem och åt lite middag och pratade med Agnetha i telefonen, så sällan som vi hörs och syns eftersom hon bor i Östersund och jag här i Stockholm. Sen tog jag tåget in till city. Hittade sista julklapparna.
Sara mötte upp mig på stan, vi handlade lite glögg, chokladkakor och åkte hem till henne där vi fikade och bytte julklappar. Jag fick ett par svarta söta örhängen och en rouge. Älskar ju smycken som alla mina vänner vet. Tack så mycket vännen min! Av mig fick hon ett armband med leopardtryck. Satt hos henne drygt en timme innan jag åkte hem. Nu är klockan snart ett på natten och jag ska börja jobba halv nio imorgon. Funderar på att slå in julklapparna men jag tror att jag ska vara snäll mot mig själv och lägga mig i stället. Annars kanske jag vaknar upp halvdöd imorgon då jag ska jobba, träna, tvätta, packa och röjja undan lite här hemma. För på julaftons morgon tar vi tåget till norrland och snön.

Godnatt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0