Lite shopping

Idag efter jobbet mötte jag upp Sara på stan. Vi kollade runt lite i affärer, jag fick ett presentkort på HM i julklapp av mina föräldrar så jag fyndade lite. Hittade ett par petrolblå overknee strumpor, tre-pack svarta tights och söta glittriga hårspännen i silver som jag tänkte ha i håret i morgon kväll.
Jag är jättedålig på att använda mössa, tycker inte att jag riktigt passar att ha det. Men trots det så skaffade jag en svart mössa på Gina tricot, tycker att jag för en gång skull passar att ha det.

Nåja, igår blev det en rosa topp med leopardfläckar från JC. Den var både snygg och lite tuffare, har knappt något rosa i min garderob. Mitt nyårslöfte borde vara att spara pengar, shoppa mindre och gå igenom min stackars garderob. Ligger många paltor där som aldrig har eller kommer att bli använda. Ska ta och sätta ut lite auktioner på tradera någon dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0