Pumpa rumpa.

Yes! Idag tog jag mig äntligen iväg till gymmet. Har inte varit där på ett tag nu av olika anledningar. Läs lathet, haha! Känner mig lite förkyld och tänkte att jag skulle som mest gå lite på löpbandet, men det blev både gå och springa på löpbandet, crosstrainingapparaten och lite styrketräningsmaskiner. Känner mig nöjd och glad, gjorde nog mycket att jag hade min älskling med. Vill ju att han ska tycka att han har en snygg tjej, så jag kämpade på.

Annars har det varit en lugn dag, var ner till blomsteraffären här på Brommaplan och beställde ett blomsterbud. På måndag firar mina föräldrar sin 41-åriga bröllopsdag, så vi barn med respektive skickar en fin bukett blommor.
Ikväll blir det nog lite film och mysa på soffan. Imorgon tänkte jag handla de sista av julklapparna så jag får det klart. Funderar på att utbilda mig till en "personalshopper", skulle vara ett jättekul jobb. Istället är jag feg och håller mig inom vården, som jag jobbat med de senaste tolv åren. Men drömma kan man och någon gång ska väl jag med börja utbilda mig mera. När man väl gick gymnasiet så brydde jag mig inte, speciellt inte sista året. Hade inte de bästa betygen, och det ångrar jag nu. Skulle ha lagt mer energi på skolan, men jag var ung och dum. Nu skulle jag tycka det skulle vara kul att plugga. Får se hur det blir med det...




Den här kroppen vill jag med ha...

Kommentarer
Postat av: Smulan

Jamen har du inte det då?

2008-12-19 @ 21:19:14
Postat av: Leopardhonan

precis.. du har ju redan sån där kropp? ha ha, titta dig i spegeln kvinna, du är p-e-r-f-e-k-t!!!!

puss

2008-12-19 @ 23:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0