Full som en kastrull.

Börjar nu smått vakna till liv efter min söndag och måndag som trasdocka. Varit totalt orkeslös, borde städa, tvätta...men har inte orkat med någonting.
Blev utgång i lördags. Jag och Sara åkte hem till Ola för att dricka lite öl och kolla på hans nya lya. Köpte med oss en väldigt fyndig inflyttningspresent, inte de vanliga blommorna,chokladen, glas eller sånt. Nä, vi köpte med oss en matkasse med bla. makaroner, falukorv, godis, folköl, toapapper etc. Tyckte det var en riktig klockren present, tyckte Ola med. Lite annorlunda present.
Satt hos Ola i nån timme, snackade, drack öl och åt chips. Sen blev det en taxi till Kvarnen. Har hamnat där två lördagar på raken nu, haft himla roligt bägge gångerna. Kände mig skitsnygg och humöret var på topp. Gick runt som en smilfink hela kvällen.
Fick höra av en kille som stod bredvid mig i baren att jag var väldigt lik Eva Longoria, riktigt kul att höra då jag tycker hon är en vacker kvinna. Men som sagt lite smink kan göra underverk (tack Sara förresten, min personliga stylist). Efter en rolig kväll på Kvarnen delade vi på en kebab, innan jag tog tunnelbanan hem. Tog mig bara till Alvik, tågets slutstation. Jag skulle åka tre stationer till och orkade inte vänta en kvart tills nästa tåg, utan det blev att ta en taxi hem. Rasade bums i säng när väl hemma, full som en kastrull. Vaknade vid ett på söndagen, tog mig ut i duschen och en sväng framför datorn. Sen fick jag besök av "Ulrik" både en, två, tre... gånger, var tvungen att lägga mig i sängen igen.

Förresten, det bor en spindel vid vårat fönster i badrummet som jag i någon sorts fyllenojja fick för mig att den studerade mig och gjorde sig redo att hoppa på mig. Jävlar vilka skumma, skruvade tankar man kan få på fyllan. Blir nästan rädd för mig själv. Nu kom jag helt bort mig, svamlade iväg där en snutt. Vaknade nästa gång vid fem att älsklingen kom hem från sin kryss på Cinderella.
Hungrig som en varg var han, så vi beställde varsin bakispizza. Var sen uppe nån timme innan det blev sängen vid nio. Trodde jag var astrött men somnade inte förrens vid ett-tiden, sov oroligt hela natten.




Tyvärr har jag inga kort från lördagen. Men detta kort är från lördagen före och jag körde samma klädsel igen denna lördag. Tråkigt kanske, men tyckte det var enkelt och snyggt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0