Välkommna till min blogg mina vänner och alla er jag inte känner.

Nu har jag hamnat här med en helt ny blogg Glitterskatan. Konstigt namn kanske, men en bra beskrivning på mig, jag älskar nämligen glittriga smycken. Så vilket djur påminner jag mest om då jo skatan, som gillar skinande blanka glittriga saker med.Så nu vet ni det, tack till Leopardhonan min jättefina vän som hjälpte mig att komma igång =) love you babe. Dagens inlägg blir inte längre än så,  men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.


Kommentarer
Postat av: Leopardhonan

Ja men det var väl en jättebra början! Du kan ju om du vill :) love u 2! puss å kram

2008-08-18 @ 21:36:40
Postat av: Smulan

JAAAAAAAAAAAAAOOOORRRGGGGASSSSSSSSSSSSSSMMMMMMMMM

2008-08-18 @ 22:05:39
URL: http://smulanspassioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0