Tänkvärda ordspråk

Jag tycker om dig för att du är vacker.
Men jag älskar dig för att du är du.
-
Christer Sandelin

Min kärlek till dig är enkel, rak och sann.
Det är bara jag själv som krånglar ibland.
- Caroline Wekell

Den största lyckan i livet är övertygelsen att vi är älskade.
Älskade för den vi är eller snarare älskade trots att vi är den vi är.
- Victor Hugo

Goda vänner är som stjärnor...
Du kan inte alltid se dem, men du vet att de alltid är där.
- Henri Nouwen

Lägg din hand i min, så är vi starka tillsammans.
Så är vi svaga tillsammans.
Så är vi tillsammans.

Den bästa spegeln är en gammal vän.
- Peter Nius Zarlenga
















 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0