Softar helg

FILMHELG

Helgen har varit väldigt lugn för min del. I fredags blev det som sagt en cykeltur till Ikea vid Barkarby och sen hem för att titta på filmen "Eastern promises".

 

Igår kväll åkte jag till Sara, funderade på om vi skulle gå ut på krogen men blev lugnt då hon är sjuk och jag var så trött.
 Blev istället att vi var kvar hos henne, där vi hade lite myspys med snacks och 2 filmer " The flock" med Richard Gere och Claire Danes i huvudrollerna. Jag tyckte filmen var väldigt bra. Se den!!




Den andra fimen hette "A raisin in the sun" med  bla. Sean Combs (P Diddy) och Phylicia Rashad (spelade mamman i Cosby).Filmen var ok  men kändes lite väl lång. Blev ganska sent innan jag åkte hem, var hemma  vid tre-tiden i natt.



Idag har det bara varit en seg Söndag. Käkat pizza, druckit cola och tittat på tv. Det har blivit massa filmtittande för min del i helgen. Ikväll ska vi se på en film som heter "Hell Ride". Med bla. Dennis Hopper i en av rollerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0